یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

ما به روی دوستان از بوستان آسوده ایم
گر بهار آید گر باد خزان آسوده ایم
سعدی

آخرین نظرات

روز مادر با " مادر"

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۱۵ ب.ظ

  بدون شرح

+ ببخشید اگه کیفیتش زیاد خوب نیست

   🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

 

     موسیقی بی نظیر از بخش پایانی فیلم مادر                آهنگساز : ارسلان کامکار

دریافت
حجم: 1.51 مگابایت
++ روز زن و مادر مبارک 💐

+++ خیلی دلم برای مادر علی انصاریان سوخت. خدا بهش صبر بده

  • دختر پاییزی

دیدگاه شما (۵)

آهنگش چه خوب بود😍😆

اره بنده خدا جوون بود علی انصاریان😞

 

پاسخ:
چقدر خوب که دوست داشتی👌😊❤️
آره بنده خدا :( ...دلم برای مادرش خیلی میسوزه میگن اینقدر حالش بد شده بستریش کردن

سلام عزیز دلم

خیلی خیلی عالی بود تجدید خاطره شد ...♥️♥️

ان شاءالله خداوند اینقدر عمر با عزت و برکت به پدر و مادرا بده که خوشبختی بچاهاشونو ببینن و داغشونو نبینن ...خدا وااقعا به داد مادر آقای انصاریان  برسه و صبر بهشون بده 😔😔چقدر سخته ...

پاسخ:
سلام مهشید جانم ❤️

"خیلی خیلی عالی بود تجدید خاطره شد ...♥️♥️"
قربانت 😘😘😘 ...من عاشق این فیلمم 1000 بارم ببینم سیر نمیشم🥰

 "ان شاءالله خداوند اینقدر عمر با عزت و برکت به پدر و مادرا بده که..."
چه دعای قشنگی کردی ... ان شاءالله 🙏


اتفاقاً در شبکه نمایش پخش شد و دیدمش و وقتی اینجا هم باز دیدمش شگفت بود برام :))

عید همگی مبارک. ان شاءالله دعاهای همه ی مادرها در حق اولادشون برآورده بشه همچنین دعای مادر همه ی ما، حضرت زهرا(س) در حق شیعیانشون.

پاسخ:
چقدر خوب 🥰🥰 فوق العاده زیباست ❤️

"عید همگی مبارک. ان شاءالله دعاهای همه ی مادرها در حق اولادشون برآورده بشه همچنین..."
چه دعاهای قشنگی... ان شاءالله 🙏 عیدتو هم مبارک عزیزم

خیلی قشنگ بود. ممنون:)) همه چی این فیلم عالی بود.

 

پاسخ:
 خواهش می کنم😊❤️ واقعا همین طوره این فیلم تکه 🥰👍

سلام 

ممنون عزیزم.خیلی دوست داشتنی بود😍

من که خودمو خفه کردم با این فیلم😂😂همه دیالوگهاشو حفظم 😅

پاسخ:
سلام مشکات جانم ❤️

 "ممنون عزیزم.خیلی دوست داشتنی بود😍"
قربانت 😘😘😘

 "من که خودمو خفه کردم با این فیلم😂😂همه دیالوگهاشو حفظم 😅"
پس من تنها نیستم 😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">