یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

ما به روی دوستان از بوستان آسوده ایم
گر بهار آید گر باد خزان آسوده ایم
سعدی

آخرین نظرات

چهارشنبه توی کیفش یه مشت ستاره داره ⭐

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۴۹ ب.ظ

یادمه اون روزا، چهارشنبه ها رو خیلی دوست داشتم (نه به خاطر این که فرداش تعطیله...زمان ما از این خبرا نبود!)

با خوشحالی از مدرسه برمی گشتم خونه یه علتش این بود که یادم میومد که امروز روزیه که "چهارشنبه توی کیفش.." پخش میشه...نمی دونم چرا این قدر این کلییپو دوست داشتم شاید آرزوهام شبیه پسر بچه توی فیلم بود...

 

دریافت
حجم: 8.93 مگابایت
ببخشید اگر خیلی کیفیتش خوب نیست بهتر از این پیدا نکردم😅

  • دختر پاییزی

دلنوشته

دیدگاه شما (۱۶)

سلام 

وااایییی من عاشق این شعرای هفته بودم😍😍😍

مخصوصاً شعر جمعه😍😍😍

جمعه عروس کشونه

عروس میاد توخونه

روی سرش روی سرش

نقلای دونه دونه نقلای دونه دونه😍😍

یه شعریم فکر کنم واسه شنبه بود که میگفت 

شنبه یه سیب سرخه

گازش بزن شیرینه😀😀😀

 

شعر چهارشنبه هم قشنگ بود واقعاً

 

شعر دوشنبه 

سلام سلام دوشنبه

گل قشنگ و نازم 

خوشا به حالم که تو 

باز اومدی سراغم😄😄

 

آخییی چقدر خوب بودن😍

 

 

 

 

پاسخ:
سلااام 😘😊
وواااای آرره😍 این کلیپای روزای هفته کلا عالی بودن 😍😍😍  شنبه و دوشنبه ش هم خیلی خوب بود 😍👌...فقط نمی دونم کدوم روز هفته بود (الان دیدم یکشنبه) می گفت: گربه سیاه یه وقت نیاد دست به قناری بزنه (بعد یه گربه سفید خوشگلو نشون میداد 😅😄)... در ادامه می گفت کلاغه قار قار می کنه ماهی رو بیدار می کنه روز قشنگت رو یه وقت مثل شب تار می کنه😳😳.. فقط اونو دوست نداشتم😐 ژانر وحشت بود😂)
 +من چرا جمعه رو یادم نمیاد 🤔 خوب شد گفتی برم ببینم 😉
  • نویسنده آشنا
  • سلام، من که همچین چیزی یادم نمیاد😄ولی گفتی ماهی و گربه یه چیزایی تو ذهنم هست که از تلوزیون پخش شده باشه، ولی خاطره ای ندارم🤔😅.

    پاسخ:
    سلام 🙂

    ولی خاطره ای ندارم🤔😅.
     مگه میشه؟ یعنی کلا از این روزای هفته خاطره ندارین یا همین یکی رو 🤔

    اینو نگاه کنید شاید یادتون اومد😅

    آخی کلی خاطره زنده کردی واسم ممنون. منم شعر چهارشنبه رو خیلی دوست داشتم مخصوصا اونجا که در مورد معلمش می‌گفت((یادش می‌ره اخم کنه وقتی کسی دیر میاد)).

    با مشکات موافقم شعر جمعه هم خیلی قشنگ بود یه دختربچه با چادر سفید گلدار نقش عروس و داشت و وارد خونه می‌شد(البته اگه درست یادم مونده باشه) 

    پاسخ:
    خواهش می کنم از این بابت خوشحالم🥰🌷..
    منم شعر چهارشنبه رو خیلی دوست داشتم مخصوصا اونجا که در مورد معلمش می‌گفت((یادش می‌ره اخم کنه وقتی کسی دیر میاد)).
    😍👌


    با مشکات موافقم شعر جمعه هم خیلی قشنگ بود یه دختربچه با چادر سفید گلدار نقش عروس و داشت و وارد خونه می‌شد(البته اگه درست یادم مونده باشه)
     آره من یادم نبود ...مشکات که گفت رفتم دیدم واقعا قشنگ بود😍 بعد یادم اومد یه جاهیشو مثلا : فنجون لب طلایی چه طعمی داره چایی. جمعه اومد خوش اومد مهمون ما کجایی 🥰..نه داستانش درباره اینه که جمعه ست یه دختر بچه ایه منتظر عروسی و مهمونیه🥰.. اونی که با چادر سفید میاد عروس واقعیه😊
  • نویسنده آشنا
  • تا دیدم یادم اومد😅😅دمتون گرم، به کل یادم رفته بود.

    میدونین اونموقع ها من با دستگاه اتاری SEGA که تازه به بازار اومده بود و خریده بودم خاطره دارم😅، بعد مدرسه سریع راش مینداختمو مراحل بازی سونیک و غیره رو میرفتم:) یادش بخیر...

    پاسخ:
    خب خداروشکر 😅 خواهش می کنم🌷

    میدونین اونموقع ها من با دستگاه اتاری SEGA که تازه به بازار اومده بود و خریده بودم خاطره دارم😅، بعد مدرسه سریع راش مینداختمو مراحل بازی سونیک و غیره رو میرفتم:) یادش بخیر...
    منم با SEGA خاطره دارم ...سونیکم یادمه که گرد میشد تا از مانع ها رد بشه👌 البته من توش خوب نبودم😐 به عنوان تماشاچی بقیه رو تشویق می کردم 😅
  • فرناز فرزان
  • وای خیلی قشنگ بود ممنونم. رفتم به دوران مدرسه ^_^

    من پنجشنبه ها رو خیلی دوست داشتم. 

    از شنبه ها هم بدم می اومد :D

    پاسخ:
    خواهش می کنم عزیزم خوشحالم که دوست داشتی 🥰🌷 ...منم پنج شنبه ها رو خیلی دوست داشتم (به خاطر این که فرداش تعطیل بود😅)...آره شنبه ها که کلا اعصاب خورد کن بود😐...ولی خداییش هیچ چیز مثل بعد از عید سرکلاس رفتن آزار دهنده نبود😅

    سلام سلام سلام.

    خیلی قشنگ بود👌.چه آرزوی خوبی داشت...حیف که من ندیدم ایجور شعرایی رو...

    دستتان درد نکنه👌‌

    پاسخ:
    سللااام🙂...خواهش می کنم خوشحالم که دوست داشتید🌷...ممنونم🌸😊...بله متاسفانه کیفیت کارای کودک خیلی افت کرده، زمان ما خیلی بهتر بود😑

    من چهار شنبه هار دوست دارم😊

    پاسخ:
    چقدر خوب 😊...چهارشنبه ها عالین 😊👌
  • غریبه آشنا A
  • اینجا کجاااااست ؟؟؟کلاسه😄😁

    یادت ای دوست...واقعا عالمی داشت خاطرات دهه هفتادی 😃

    سیب سرخ رو تو ذهنم مرور میکردم حس کردم واسه سه شنبست!! بعد دیدم مشکاتم نوشته شنبه😀

    مرسی بابت یاداوری دخترا😍😘

     

    من کلا عاشق مدرسه بودم😍😍 از شانسم جز مدرسه ای که من میرفتم همه بلااستثنا پنجشنبه ها تعطیل بودن...ولی من از اینکه تعطیل نبودیم لذت میبردم😍😂

     

    آتاری هم عالمی داشت اون دوران...همیشه با داداشام بازی میکردیم😍😊

    پاسخ:
    "یادت ای دوست...واقعا عالمی داشت خاطرات دهه هفتادی 😃"
    واقعا 🥰🥰

    "سیب سرخ رو تو ذهنم مرور میکردم حس کردم واسه سه شنبست!! بعد دیدم مشکاتم نوشته شنبه😀"
    آره چه شعر قشنگی هم داره😍 سه شنبه هم شعرش قشنگه راجع به بادبادک هوا کردنه😍

      "من کلا عاشق مدرسه بودم😍😍 از شانسم جز مدرسه ای که من میرفتم همه بلااستثنا پنجشنبه ها تعطیل بودن...ولی من از اینکه   تعطیل  نبودیم لذت میبردم😍😂"
    چقدر خوب منم مدرسه رو دوست داشتم😍😍...مخصوصا چهارشنبه پنج شنبه ها خیلی خوب بودن 🥰🥰

     " آتاری هم عالمی داشت اون دوران...همیشه با داداشام بازی میکردیم😍😊"
    واااای آره خیلی خوب بود 🤩...بازی هاش معمولا تمومی نداشت فکر می کنم هر کدوم 200 تا مرحله داشت 😂

    مررسی که سر زدی غریبه آشنا جان 😘😘



    سلام عزیزم 

    وبلاگت واااقعا حال خوب به آدم میده 

    کیف کردم ,دوسش داشتم ♥️

    بازت ازت بابت لطفت ممنونم 

    پاسخ:
    سلام مهشید جان🥰🥰...قربانت 😘😘 خوشحالم که دوست داشتی😃🥰...
    خواهش می کنم کاری نکردم که 😊💕
  • غریبه آشنا A
  • فداتشم همون بگو آشنا...راحت باش گلم 😘😊

    پاسخ:
    باشه آشنا جان😉🥰😘

    درود

    چه کردی با دل ما 

    این کلیپ شیرین و شور با همه 

    قشنگ اشک تو چشمام جمع شد ...:)

    مانا باشی

    پاسخ:
    درود🥰 عززیزم 😘🥰 ...منم وقتی بعد از سال ها برای اولین بار دیدم اشک تو چشمام جمع شد😪...پاینده باشی😘🥰

    عزیززمی♥️♥️♥️

    پاسخ:
    ❤️🧡💛💚💙

    خیلی خیلی حس خوب!

    یادش به خیر
    غیر از این فکر کنم روزهای دیگه هم چیزایی بود نه؟!
     

    پاسخ:
     "خیلی خیلی حس خوب!"
    خوشحالم از این بابت 😊😊

     "غیر از این فکر کنم روزهای دیگه هم چیزایی بود نه؟!"
    بله🙂 برای تمام روز های هفته کلیپ ساخته شده حتی جمعه!
  • پسر آریایی
  • سلام

     

    یادش بخیر 

    یکی از آهنگ های مورد علاقه ی من از خاطرات دوران کودکی

     

    پاسخ:
    سلام 🙂... واقعا کلیپ دوست داشتنیه 😊 ممنون که سر زدید 🌷

    الهییی

    یاد اون دوران افتادممم:(

    میشه باز برگردیم....

    پاسخ:
    😊🥰🥰... منم اون دوران رو به شدت دوست دارم اگر امکانش بود دوست داشتم برگردم به همون زمان 😔

    گویا این چیزا قبل من بودن=))

    ولی خیلی دلنشین بنظر میاد..!

    برا منم یچیزایی از گذشته مونده که خیلی حس خوبی دارن...

    اینکه فکر کنم اون روزا بودم و اون روزا رو زندگی کردم، خیلی برام لذتبخشه؛)

    پاسخ:
    اگر اشتباه نکنم این کلیپ های روز های هفته سال ۷۹ ساخته شدن ولی فکر کنم تا ۴-۵ سال یا بیشتر مداوم از تلویزیون پخش میشد...هنوزم گهگاهی پخش میشه😉
    خوشحالم که دوست داشتی😄☺️🥰
    چه جمله قشنگی نوشتی🥰 دقیقا👌 خیلی حس خوبیه😊

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">