یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

ما به روی دوستان از بوستان آسوده ایم
گر بهار آید گر باد خزان آسوده ایم
سعدی

آخرین نظرات

قطعه موسیقی فندق شکن

جمعه, ۱۱ مهر ۱۳۹۹، ۰۳:۴۸ ب.ظ

  Tchaikovsky -The Nutcracker, Op. 71a XVC. Pas de deux

دریافت

  • دختر پاییزی

موسیقی کلاسیک

دیدگاه شما (۷)

  • berelian ‌‌‌
  • سلام دختر پاییزی خوبی؟

    پاسخ:
    سلام برلیان عزیز. ممنونم. شما خوبی؟
  • berelian ‌‌‌
  • مچکرم دختر پاییزیِ عزیز.

    چه اسم قشنگی هم انتخاب کردین...

    پاییز رو امسال دوست دارم.

    پاسخ:
    قربانت محبت داری :) به خاطر این که پاییز به دنیا اومدم این اسم انتخاب کردم ... چه خوب :)
  • berelian ‌‌‌
  • ای جانم پاییزی هستی...چه ماهی؟

    راستی من می‌تونم اسمتو بدونم؟

    پاسخ:
    آذر ماهیم :) البته یک ماه زود به دنیا اومدم ... ببخشید عزیزم چون این وبلاگو همه می تونند ببینند نمی تونم اسممو بگم...راستی وبلاگم رو دوست داشتی؟ به نظرت چطور مطالبش؟ کجاهاش به نظرت جالب نیست یا تغییر کنه بهتره؟...
    یه چیز دیگه من کوردی بلد نیستم ولی خیلی دوست دارم یادبگیرم ...امکانش هست یه ذره یاد بدی تو صفحه ت؟

  • berelian ‌‌‌
  • سلام دختر پاییزی دوست قشنگم خوبی؟ببخشید که من انقدر دیر جواب دادم.بله عزیزم راحت باش درک می کنم.آذر ماهی جان :)

    وبلاگت خوشگله :) ولی فعلا مطالبشو نخوندم آهنگ رو هم گوش نکردم.

     

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم . قربانت بد نیستم :) خواهش می کنم عزیزم. ممنونم چشمات قشنگ می بینه :) هر وقت، وقت کردی دیدی مطالبشو نظرت رو بهم بگو ;) مررسی :)
    مررسی عزیزم از لطفت :* آره دوست دارم یاد بگیرم بعضی موقع ها تو اینترنت متن کوردی می بینم و دوست دارم بدونم چی نوشته ...ممنونم ازت :*
  • berelian ‌‌‌
  • حتمااا عزیزم🙂🙂

    پاسخ:
    قربونت خیلی ممنونم ازت :* :* چه زبان زیبایی دارید :) :)

  • berelian ‌‌‌
  • مررررسی🙂

    پاسخ:
    خیلی ممنونم ازت برلیان عزیزم. چقدر جالب و دوستداشتنیه :* :*
    منم خوشحالم از دوستی باهات :) :)
    زور سپاس :* ;)

    سلام عزیزم🙂

    خوبی خانوم ؟

    چقد وبلاگت خوشگله آخه😍

    این موسیقی خییییلی دوسش داشتم دستت درد نکنه دختر پاییزی عزیزم😍

    خییییلیییی وبت نازه👌👌

    پاسخ:
    سلام عزیزدلم🥰...قربانت خوبم به خوبیت😊

     "چقد وبلاگت خوشگله آخه😍"
    چشمات خوشگل می بینه عزیزم😘😘

     "این موسیقی خییییلی دوسش داشتم دستت درد نکنه دختر پاییزی عزیزم😍"
     منم خیییییلی خوشحالم که دوست داشتی 😀... خواهش می کنم آنا جانم❤️😘

     "خییییلیییی وبت نازه👌👌"
    مررسی دختر گل 🌺🌺 نظر لطفته 😘😘

    خیییلی خوشحال شدم از کامنتت مررسی که سر زدی عزیزم❤️🧡🧡💚💙💜

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">