یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

بیاییم برای یک لحظه هم شده ناخوشی های دنیا رو رها کنیم

یک دم آسودگی

ما به روی دوستان از بوستان آسوده ایم
گر بهار آید گر باد خزان آسوده ایم
سعدی

آخرین نظرات

"این من هستم"

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶ ق.ظ

ممنونم از  مشکات عزیزم  🥰 بابت دعوتش به چالش" این من هستم" آقای هاتف. نکات بیشتر رو می تونید در وبلاگ خودشون بخونید...

1. طبق آزمون شخصیت شناسی های همین جوری، تیپ 9 انیاگرام ، INFP در MTBI، الگوهای کهنم هر دفعه یه چیز میشه 😅

2. بزرگترین چالشم ارتباط با آدماست، این که با هر فرد و شخصیتی باید چطور رفتار کنم 😶

3. از ساز ها صدای ویولن و فلوت رو بیشتر دوست دارم 🥰

4. بزرگترین عیبم تردید در تصمیم گیری ها و تاخیر تو انجام کاراست 😐

دعوت می کنم از:

سارا جان امیری

آقای نویسنده آشنا

آقای محمدرضا...

سوفیا خانم نویسنده نوجوان

که اگر دوست داشتند در این چالش شرکت کنند 😊

 

  • دختر پاییزی

چالش

دیدگاه شما (۶)

منم آی ان اف پی هستم اتفاقا:)))

پاسخ:
خوشبختم 😊 بزن قدش✋

شترق*مثلا صداش بودXD

پاسخ:
😂😂

سلام عزیزم

ممنون که قبول کردی☺

من سنتور دوس🙃اصلاً عاشقشم😍

شماره ۴ رو منم دارم😐

آقای نویسنده ی آشنا رو اشتباه لینک کردی

اون وبلاگ محمد رضاست.

پاسخ:
سلام مشکات دوست داشتنی 🥰🥰...سنتورو منم خیلی دوست دارم😍 منتهی صدای این دوتا رو یکم ویژه تر دوست دارم🥰
آخ گفتی😑 این شماره 4 من به نظر میاد اصلا درست بشو نیست😐
چشم درست می کنم ممنون که گفتی 😊

سلام 

وااای مرسییی😄😄وی ذوق مرگ شد رفت😅

آره منم حس میکنم ذاتیه.چون تو خصوصیات مزاجم و گروه خونیم هم نوشته بود که مردد در تصمیم گیری هستن چون خلق و خوی ضد نقیضی دارند😐ولی خب به نظرم آدم وقتی نقطه ضعفشو بدونه و قبولش کنه بهتر میتونه کنترلش کنه.درواقع ما یه قدم جلو هستیم 😎😎

چشمت پر نور😘

راستی لینک پستت رو هم واسه آقای هاتف بفرست که تو قرعه کشی شرکت کنی

پاسخ:
سلااام
😂😂 😍😍 😘😘

نمی دونم والا کاش ذاتی نباشه😑 ...منم خلق و خوم ضد و نقیضه😅...

"به نظرم آدم وقتی نقطه ضعفشو بدونه و قبولش کنه بهتر میتونه کنترلش کنه.درواقع ما یه قدم جلو هستیم 😎😎"
احسسسنت 👌

 "راستی لینک پستت رو هم واسه آقای هاتف بفرست که تو قرعه کشی شرکت کنی"
باشه حتما

سلام

خیلی ازت ممنونم که شرکت کردی 

اسمت رو توی لیست وارد کردم

یکی از لینک‌هات اشتباهه درستش کن لطفا :)

پاسخ:
سلام آقای هاتف...خواهش می کنم ممنون از شما🌷
بله دیشب اشتباه زدم...ولی الان امتحان کردم درست بود... باز اگر چک کردید اشتباهی بود ممنون میشم بهم بگید 🙂
 
  • هاشور .......
  • سلام 

    جالب بود و اگر تفسیر کنم احتمال به چالش کشیدن هست.  تردیدهای ما همیشه هست چون شاید بصورت کامل و همه  جانبه آماده نشدیم تا تصمیم بگیریم 

    ساز رو منهم دوست دارم. کلا آلات موسیقی و... 

    تشکر 

    پاسخ:
    سلام و وقت بخیر🙂...
    "تردیدهای ما همیشه هست چون شاید بصورت کامل و همه جانبه آماده نشدیم تا تصمیم بگیریم"
    دقیقاا همین طوره 👌
    "ساز رو منهم دوست دارم. کلا آلات موسیقی و... "
    چقدر خوب 🙂 شاید کمتر چیزی مثل موسیقی این قدر رو روان آدم تاثیر مثبت می ذاره .
    تشکر از شما🌷

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">